Idag??=Lördag

HEJ HEJ

NU är det så att jag vaknade och e ehelt tröt min dröm idag var en dröm som ingen har drömt någonsin!!!

Nu börjar vi så är ni med??? lol bara skoja :P XD

Det avr en kal natt på 1888 :P men saken var att jag avr med mina vänner och dom var med mig i mitt hus och vi lekte sen gick vi ut då kom ett träd up mitt framför oss vi sögs in i hålet där kom vi ner på ett fält och en stor lagård stog framför oss och då så vi en arme av jätte morötter dom hade vappen och skit men vi slog ner dom och åt dom men det gör inget det var gott att äta dom sen vi tog vapnena och hjälpte hamster folket för att göra histrian kort för att jag blev tröt av att skriva vi gick in i lagården och dödade alla onda monster som alla grönsaker för lättare explanering :P  så vi hjälpte hamster kungen! sen blev vi tillbaka sugna upp till våran värld

DÅ VA SAGAN SLUT LEV LIVET!!!!1!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0