LEV LIVET PGA Tour I Golf!

idag var jag på pga tour det var ass skönt och jag levde livet och kollade på pros i live och jag kommer vara på nog ochså så jag lever livet nu sen gå in på min youtube site här http://www.youtube.com/slugheads
men hur som hälst jag blev brunare idag och har ont nu jag e så röd så jag ser ut som en krabba nu

Men jag lever livet altid

Det var ju hög security på stället jag ahde telefon och kameror och om hade saker som sånt skulle man bli eskorterad ut ur touren och aldrig komma in igen :P

Jag satte på högsta volymen på min mobil körde sönder musiken! och vakter jagade mig sen sa jag bara )Catch Me If You Can) :P Sen hijackade jag en golf bil och körde på banorna som en galning och alla jagade mig jag nikade bara lite lätt till svensken som spelade ochså sen råkade jag köra över en jävla fet flod häst som stog ivägen!

Sen stannade jag för att köpa lite mat men dom kom efter mig som små råttor jag blev räddd jag körde i 45 km/h lol
Sen stannade jag för att få En syd koreans autograf och svenskens autograf Sen blev jag tröt så jag drog och gömde mig sen kom jag ut det var då allt startade den riktiga jakten med alla police bilar kom in på banan och körde sönder hela banan som kostar ungefär 10,000,000,000
INTE BILLIG!!!!!

Men jag tänkte fuck the golf bana!! Jag är så G som Y.E Yang! 1 plats i hela tuneringen

men jag lever livet som vanligt jag kollade på allt och såg allt live allt gick så bra vi fyrade med att köra sönder greenen sen fick jag stanna för det kom en liknande flamingo familj med 2 pappor och 2 mammor och 4 barn helt sick jag gick av och klappade dom sen kom policen dom bet av skin från policen och policen blev rädda fåglarna ville hjälpa mig

Dom var på min sida!!! Jag powna policen men som sakt jag v lever livet så mycket jag kan

Just nu är jag lite trött för en hård dag rymmt från policen och allt  sen har vi bytt tid nu fram 1 timme lol :P  Men det var allt för idag !!! så vi får höras imorn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, är du sugen på en liten cupcake tävling?

2009-03-12 @ 00:41:12
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0