ONSDAG redan????

hej igen nu är jag tillbaka idag tog vi ett test matte täst och jag satt och knegade och jag tänkte ochtänkte men det rullade ite fram jag tänkte bara på en apa som sitter och kollar på mig
det går bra för mig NOU.........................................Blev ut tråkad vet inte avd jag ska skriva

jag avr ute och skatea igår och jag hade rolligt var med polare och annat shit men min påolare gjorde ett faceplant han droppade från ett träd med sin bräda och började blöda benet bara hängde utanför

Mina skor e helt sönder efter skateningen lol måste köpa nya

men nu börjar det bli tråkigt så jag srkiver imorn ska ta och spela något spel nu tror wc3 elr något annat lol HA det bra allihopa och neverforget LEVLIVET!!!!!


HOLY SHIT LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET LEV LIVET

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; allt väl?

2009-03-12 @ 01:58:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötisen! :) Ville bara höra hur det är med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 11:01:35
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Krille

Hejsan!

Tänkte bara tipsa dig om www.bloggdesign.nu då jag såg du varit inne på en annan hemsida om bloggdesign så jag antar detta kanske är något intressant för dig? :)



Bloggdesign.nu är Sveriges enda community för bloggare och bloggdesign där artiklar skrivs om tips på hur man kan förbättra och få inspiration till sin blogg. Dessutom finns även ett forum för att ställa egna frågor om allt man undrar om bloggdesign. Detta är det perfekta stället att få personlig hjälp med sina bloggproblem. :)



www.bloggdesign.nu finns även en funktion för att ladda upp egna bloggdesigner såväl som delta i tävlingar om andra designer. Designer som laddas upp kan erbjudas för pengar, via tävlingar eller gratis. Detta är helt upp till personen som laddar upp designen att bestämma.



Och www.bloggdesign.nu har även Sveriges bästa smileyfunktion. :) Med den får du smilies snabbt och enkelt till dina blogginlägg.

Titta gärna in. :)



mvh, Krille

2009-03-13 @ 15:54:48
URL: http://www.bloggdesign.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0