Tillbaka

Nu är jag tillbaka från plugget jag ahr ahft det körigt nu har vi haft FCAT ass jobigt ett ass stort test som man inte gillar
Doc överlevde jag det stora testet som tur slukade inte det mig den slukade min vän

Men nu är jag tillbaka allt mina brännor är mycket bättre nu och ska snart kolla på tv vi åt till midag pasta och köt som bara hänggggggddddeeeeeeeeeeee fram men nu skriver jag sen ska jag kolla på film bilar ska jag se elr cars som man säger här lol

Nu åller jag på att skriva ochh allt är bara bra med mig mina öron läker just nu men man måste leva livet ju

Men jag ska börja lägga ut lite youtube filmer på min sida som e roliga och sånna som ahr miljoners av veiws
det låter ass bra!!


vi hörs sen från mig LEVLIVET!!!!

glöm inte Dit MÅTTO är att LEVA LIVET!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0